Klacht?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening of product zoals je die ervaren heb.

Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via het onderstaande contactformulier aan de afdeling klantcontact door te geven.
Het kan uiteraard ook via de regulier post en/of telefonisch via 06 49 31 01 51
 
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Overige adresgegevens vindt u op de contactpagina.

Meer informatie vind je hier.
               
Na ontvangst van je klacht ontvangt van ons een bevestiging.
 
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je hier geen prijs op  stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Trekhaakslot.nl bij is  aangesloten.
 
Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).